Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant MeiFemale/Japan Groups :iconvocaloidxutauloid: VocaloidxUtauloid
 
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Core Membership
Statistics 112 Deviations 943 Comments 5,688 Pageviews

Newest Deviations

n.n

Favourites

Groups

Activity


Tagged by :iconlucysblood:

- Rules - 

1. You must post the rules. 

2. Each person must say 5 things about themselves in their journal. 

3. Answer the questions the tagger set for you in their post and create five new questions for the people you tag to answer. 

4. You have to choose 10 people to tag and post their icons on your journal. 

5. Go to their page and tell them you have tagged them. 

6. No tag backs.

7. No stuff in the tagging section about "You're tagged if you're reading this". You legitimately have to tag 10 people.

.:Sorry for my bad English uwu!:.

*5 Things about me.

(I already do this xD but in spanish...)

1.- When I see the first star in the sky, I make a wish uwu

2.- When I cry, I never make a sound, I don’t even wipe.

3.- I like tap the cheeks of my friends ;w; (?)

4.- I’m really shy and the “kuudere” type in the real life…

5.- I want to be a Mangaka someday  q.q or a Seiiyu

*How many blankets do you sleep with?
R.- Uh, well… I have a blanket of Pokémon e.e(?) And it’s very warm! *-* (So, just 1 xD)

*Do you have siblings? Is it a good or bad relation ship?
R.- Nah, I am the only daughter my mom has xD ewe

*Ever dyed your hair?
R.- Nope, but I want to ;A;

*Ever see the ocean?
R.- Yeah XD Every time! I like the sea but I feel melancholic when I keep seeing it (And IDK WHY D:!)

*-My questions-*

1.-What’s your favorite Vocaloid song? (If you don’t have one, search! D:< (¿) xD)
2.- Hmm… Tell me a story :D (?)
3.- The Day or the Night? The Sun, the colds, the moon or the stars? Why?
4.- Do you have a special thing for you? (Material, experience, memories, etc.)
5.- Fairys or Mermaids? Why?

 

Tagged (Sorry people uwu)

:iconlovercathy: (lo siento ;w; XD)
:iconpempoo:
:iconpaperflowerdianev:
:iconmeihikary:
:iconelledays: (?)
:iconarantxacosplayer: (Lo siento D: Me quedo sin gente que poner(?) e_é)
:iconxx-turquoise-xx:
:iconyukari-yuzuki-love:
:iconchancelle:
:iconhanasakitsubomi:

  • Mood: Humor
  • Listening to: Sayonara Memories *Supercell*
  • Reading: The tag :'D (?)
  • Watching: ewe
  • Playing: :'3
  • Eating: I'm hungry ;A;
  • Drinking: nothing!

deviantID

Haruna-Neko's Profile Picture
Haruna-Neko
Mei
Japan
Nombre Real: Emily ewe
Nombre Otaku: Haruna/Mei/Yoko/Miyu :33 (?
Edad: hmm~ 15? xD Yeah! (?
Cumpleaños: 1 de Diciembre ^^
Item: Chocolate *_* e.e HP (? un Sony Ericson Z2 y una memoria externa de 500 GB xD
Vocaloids Favoritos: Miku, Rin y Len <3 , Luka, Kaito; Akaito y Taito*¬* , Aoki, SeeU, Yukari, Haku, Rei y Rui :33
Mejor amiga en el Deviantart: Ayla! Peempoo :3
Color Favorito: Vintage (? Rojo vino ¬w¬ e.e Azul y morado :33
Gustos: Escribir historias, dibujar, Descargar models MMD ^^ y todo lo que tenga que ver con el chocolate :dummy:
Idioma: Spanglish ewwé (?)
Interests

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconlacrimara:
Lacrimara Featured By Owner Nov 4, 2014  Hobbyist
thanks for the fave
Reply
:iconharuna-neko:
Haruna-Neko Featured By Owner Nov 6, 2014
No prob! <3
Reply
:iconkesuru:
Kesuru Featured By Owner Aug 9, 2014
heeey thx 4 the watch :3
Reply
:iconharuna-neko:
Haruna-Neko Featured By Owner Aug 11, 2014
No prob! n.n
Reply
:iconkesuru:
Kesuru Featured By Owner Aug 14, 2014
pempoo telled me about u ^^
Reply
:iconharuna-neko:
Haruna-Neko Featured By Owner Aug 14, 2014
Yeah, she's my friend :D and she telled me about you too n.n
Reply
(1 Reply)
:iconpempoo:
pempoo Featured By Owner May 3, 2014  Student General Artist
HAY MOMMY <3
Reply
:iconharuna-neko:
Haruna-Neko Featured By Owner May 7, 2014
Hay Daughter :3
Reply
:iconpempoo:
pempoo Featured By Owner May 8, 2014  Student General Artist
So, how are you? :3
Reply
:iconharuna-neko:
Haruna-Neko Featured By Owner May 8, 2014
Oh, i'm really fine! *_* I'm making a project for a otome game :'D
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: